Publicado por adminibias en abril 9, 2013  |Comments 1 comentario

El mércoles 27 de marzo, festexamos na escola el “DÍA DAS LETRAS”, con un programa pensao pa disfrutar del teatro ya bóa literatura na nosa lingua.

Ás 11:00 da mañá, os presentes nel salón d´actos, deixaron por un tempo os verdes praos ibienses pol Londres victoriano, época na que ta ambientao el “Conto de Navida ” de Charles Dickens, obra que foi representada pol alumnao de Fala ya coa que participarán nel I Certame de teatro escolar.

Un pouco despóis, ás 12:00 tuvemos con nosoutros a escritora veigueña Belén Rico Prieto, que contóulles a os pequenos el sou libro “Domingo y os animales”, ademáis, Belen falóunos del sou amigo dormilón, del toro Ferdinando ya muitas outras cousas.

El día de las letras nos visitó también la directora general del Instituto Asturiano de la Mujer y políticas de Juventud del Gobierno de Asturias, Carmen Sanjurjo. Nos habló sobre “el papel de las mujeres asiáticas del siglo XXI”.

A continuación visionamos el cortometraje Los fantasmas de Villavieja de J.K. Álvarez y el documental Los colores del viento de Iván Méndez.

Bon día por tanto, pa disfutar cos nosos nenos, as nosas letras ya nosa cultura.

Print Friendly, PDF & Email

Una respuesta para“DÍA DAS LETRAS”

  1. Enhorabuena por un día das letras tan repleto de interesantes actividades!!!

Responder

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.