Publicado por en noviembre 3, 2012  |Comments 3 comentarios

El mércoles 31 d´outubre, a comunidá educativa del C.P.E.B “Aurelio Menéndez” (familias, nenos, maestros ya personal del centro) xuntámonos nel patio da escola pra festexar el Magosto, foi un día chen d´actividades, onde muitos nenos ya maestros vestíronse cos traxes tradicionales pral ocasión.
As mesmas empezaron pola mañá, pos dende a Biblioteca fízose un concurso de refráis, onde os participantes tían que xuntar inxenio ya sabiduría popular. Nel mesmo sito, os nenos disfrutaron del conto tradicional “Os sete cabritíos” interpretao por varios maestros da escola.

Xa pola tarde, houbo un taller de cocía ya xogos tradicionales coas castañas ya el meiz como protagonistas.

Ás cuatro foi el momento de ler el pregón, a encargada, foi Isabel, a profesora de Lengua de Secundaria, quen nos deu a benvida a todos os presentes, pra despós entregar os premios del concurso de refráis ya calabazas ¡norabóa a os premiaos!
Nel que ten que ver coa gastronomía, os eilí presentes disfutaron de castañas ya mosto, tamén muitas madres animáronse a faer postres que taban pra chuparse os didos, d´elo damos bóa conta os que tuvemos a sorte de  probalos, ademáis a Cooperativa dos alumnos de Secundaria puxo á venta productos da terra, todo elo, amenizao cos sones da gaita, cos que nos deleitóu el gaiteiro.
A verdá é que foi un día ben completo, é por eso que dende a escola queremos daryes as gracias a todos os participantes.

Un saludo ya chuchos.

Print Friendly, PDF & Email

3 Respuestas para“MAGOSTO 2012”

  1. Muy bien, aunque la forma de escribir no es exactamente la de Ibias, como siempre la Academia de la Llingua no está muy informada de las variantes que hay en el occidnete.

  2. y que ricas las castañas asadas, el mosto y los dulces deliciosos de muchas mamás que los trajeron (muchas gracias) y el sonido de gaitas, los refranes y los cuentos fue un día muy bonito.

  3. Hola a todos!! A mí me encanta el texto que escribisteis, y la imagen del erizo es muy simpática. Enhorabuena a todos los que colaborasteis en el magosto, y también a los ganadores de las calabazas, especialmente a Martín, para mí su calabaza era la más guapa, pero claro, reconozco que puede ser amor de tía, jeje. La próxima semana también celebramos magosto en mi cole pero no será tan chulo como el vuestro. Muitos chuchos desde el Bierzo!!

Responder

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.